آموزش ثبت نام در پرفکت مانی

آموزش ثبت نام در پرفکت مانی:
پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی (Perfect Money) یک شرکت و سیستم پرداخت جهانی است که دفتر رسمی آن در کشور پاناما قرار دارد. این شرکت خدمات ارسال، دریافت و پرداخت پول از طریق اینترنت را برای کاربران و کسب و کارهای سراسر دنیا فراهم می‌کند.

شما به راحتی می‌توانید از طریق این سیستم مقدار زیادی پول را به نقطه دیگر جهان منتقل کنید یا از یک وب‌سایت خارجی کالا و خدمات خود را خریداری نمایید.

به عنوان مثال فرض کنید قصد خرید یک فایل را از یک سایت خارجی را دارید که پرفکت مانی را می‌پذیرد. به راحتی می‌توانید با استفاده از ریال و کارت بانکی خود پرفکت مانی بخرید و با آن فایل مورد نظرتان را از سایت خارجی خریداری فرمایید.

می‌توان گفت که پرفکت مانی پلتفرمی مثل پی‌پال و سایر پلتفرم‌های پرداخت است. این شرکت از معتبرترین شرکت‌های خدمات پرداخت دنیاست و ده‌ها میلیون کاربر فعال از سراسر جهان دارد.

همچنین از این سرویس می‌‌توان برای ذخیره ارز روی حساب‌های الکترونیکی هم بهره برد یا با آن دارایی‌های دیگر مثل بیت کوین را خریداری کرد.

کاربردهای این سیستم را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • انتقال ارز به صورت آنلاین
  • دریافت ارز به صورت دلار، یورو و …
  • خرید کالا یا خدمات از سایت‌ها و کسب و کارهای اینترنتی
  • ذخیره امن پول‌ها روی حساب‌های الکترونیکی و دریافت سود ماهانه
  • خرید بیت کوین، دلار، یورو و …

برای آموزش ثبت نام در پرفکت مانی: ابتدا وارد لینک افتتاح حساب پرفکت مانی شوید. سپس بر روی Signup و یا “ساخت یک حساب” کلیک کنید. دکمه مورد نظر در شکل زیر نمایش داده شده است:

آموزش ثبت نام در پرفکت مانی

  در صفحه بعد با تصویر زیر روبرو خواهید شد. این فرم از شما یک سری اطلاعات اولیه برای انجام ثبت نام می خواهد. همانطور که گفته شد، ممکن است برای شما این صفحات به صورت فارسی بیاید که در اینصورت فرآیند ثبت نام شما ساده تر خواهد بود.

آموزش ثبت نام در پرفکت مانی

در تکمیل فرم مربوط به اطلاعات هویتی خود حتما به نکات زیر توجه داشته باشید:

1) اطلاعات حقیقی خود را وارد کنید. در مراحل بعدی برای احراز هویت به این اطلاعات نیاز خواهید داشت.

2) نام حساب یک گزینه اختیاری است که پر کردن آن اجباری نیست. اما چنانچه می خواهید حساب کاربری شما با آن صدا زده شود می توانید یک نام مناسب برای آن انتخاب کنید

3) ترجیحا شماره موبایل خود را در بخش شماره تلفن/فکس وارد کنید تا برای تایید از طریق پیامک از این شماره استفاده شود.

4) در قسمت نوع حساب اگر حساب شما شخصی است (Personal) و اگر تجاری است(Business) را انتخاب کنید.

5) اگر تمام ورودی ها را درست و معتبر وارد کرده باشید پس از کلیک بر روی دکمه ریجستر با صفحه ی زیر مواجه می شوید.

حالا دیگر در این مرحله ساخت حساب پرفکت مانی با موفقیت انجام شده است. شما براحتی می توانید از آن استفاده کنید. همچنین ایمیلی برای شما ارسال شده است که حاوی Member ID یا شناسه کاربری شماست. شما به Member ID برای ورود به پرفکت مانی انیاز خواهید داشت.حال در این مرحله با داشتن Member Id و پسورد خود براحتی از طریق لینک مقابل می توانید وارد سایت پرفکت مانی شوید. 

آموزش ثبت نام در پرفکت مانی

پس از ورود موفق داشبورد حساب کاربری شما به صورت زیر خواهد بود:

آموزش ثبت نام در پرفکت مانی

  برای وریفای حساب کاربری خود بر روی گزینه Modify settings و یا “تغییر تنظیمات” کلیک کنید. سپس در  در صفحه جدید بر روزی گزینه Verification Management در زیر بخش Account Verification کلیک کنید. صفحه به صورت شکل زیر برای شما نمایش داده خواهد شد که شما از طریق آن می توانید افتتاح حساب پرفکت مانی خود را وریفای کنید.

آموزش ثبت نام در پرفکت مانی

 

  مطلبی که خواندید برای افزایش دانش و آگاهی شما در این سایت فراهم شده است و خوشحال میشویم اگر اطلاعات بیشتر در این خصوص و یا نظری دارید با دلسا کارت در میان بگذارید. در صورتیکه در مورد مطلب ارائه شده سوال بیشتری دارید میتوانید با ما در میان بگذارید. برای این کار تنها از طریق دیدگاه در پایین این نوشته استفاده نمایید. 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
فهرست